Momentan acceptăm doar retururi prin intermediul firmelor de curierat, avand in vedere situatia pandemica COVID-19 la nivel național. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Produsele achiziționate prin intermediul siteului http://sanitarepractice.ro pot fi returnate conform legilor în vigoare la depozitul SanitarePractice din Strada Maslinului, nr. 669, Comuna Slobozia Moara, jud. Dambovita, cod postal 137420, de Luni până Vineri în intervalul orar 8:00-17:00.
Este preferabil să completați formularul și să îl adăugați printat în colet.
1. Renunțarea la cumpărare
Produsele achiziționate online (la distanță) se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
- Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
- Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului. Coletul se va trimite cu deschidere colet la livrare, in caz contrar avem posibilitatea de a refuza coletul.
- Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mai scurt timp de la primirea produselor, în măsura în care clientul transmite informațiile necesare efectuării plății
- *in cazul in care faceti returul anumitor produse cu greutate mai mare (ex.cazi), va trebui sa suportati costurile de transport tur-retur, indiferent daca initial transportul nu a fost perceput.
Consumatorul are următoarele responsabilități:
- Pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
- Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit și în ambalajul original). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
2. Nu se pot returna:
- Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator. Nu se pot returna produse de igienă/îngrijire personală care au fost desigilate.
- Înregistrări audio sau video sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate de consumator.
3. Produse aflate în garanție cu raport de service de înlocuire
Produsele pentru care unitatea de service abilitată a emis accept de înlocuire vor fi înlocuite cu un produs identic, sau, dacă acest lucru nu este posibil, se va returna contravaloarea acestora.
4. Returul produselor poate fi refuzat in urmatoarele cazuri:
- produselor aprovizionate conform specificatiilor Cumpărătorului, pe baza de comanda speciala (Aceste produse comandate de catre Cumparator, care nu se afla in stocul uzual al Vanzatorului, pot fi aprovizionate si livrate pe baza unei comenzi ferme si a unei plati in avans, in termenii agreati de parti.)
- produselor care prezinta orice urma de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de manevrare, de folosire, de uzură sau de consum
- produselor care prezinta seriile complet sau partial sterse, urmele unor socuri electrice
- produselor fara ambalajul original complet in care a fost livrat sau fara certificatele de garantie in original
- produselor achizitionate in campanii promotionale, pentru care s-au primit stimulente de care cumparatorul a beneficiat inainte de a solicita returul (exemplu vouchere de cumparaturi deja rascumparate de cumparator).
- produselor resigilate